Financieel adviseur
gemeente-steenbergen
Gemeente Steenbergen
Noord-Brabant
24 uur per week
June 30, 2025
September 29, 2025

Sluit over

00

dagen

Opdrachtomschrijving

Hier ga je werken
Het team Financiën maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering en Dienstverlening en bestaat uit de clusters Financieel advies, Financiële administratie en Belastingen. Ons team bestaat uit ca. 15 medewerkers die dagelijks voor onze collega’s en de inwoners en bedrijven van de gemeente Steenbergen klaar staan. Binnen het team heerst een prettige sfeer waarin we op een informele wijze met elkaar samenwerken en er voor elkaar zijn als het nodig is. Het cluster financieel advies bestaat uit drie financieel adviseurs.

Wat ga je doen?
Door een interne verschuiving vervang je de collega die momenteel de afdelingen Bedrijfsvoering en Dienstverlening en Programma’s en projecten op financieel gebied adviseert. We zoeken een financieel adviseur met ruime kennis en ervaring binnen gemeenten. In jouw rol als financieel adviseur ben je voor de genoemde afdelingen de financiële sparringpartner bij het opstellen van voorstellen, beleidsplannen en andere adviezen. Een belangrijk deel van je taak zal bestaan uit je  bijdrage aan het opstellen van de tussenrapportage over 2025 en de programmabegroting voor 2026. Je werkt in het team samen met de andere adviseurs en met de collega’s van de financiële administratie.

Wat verwachten we van jou?

  • Ruime ervaring binnen een gemeente op het gebied van financiële advisering (minimaal drie jaar) en met het opstellen van een gemeentelijke begroting. Dit moet aantoonbaar zijn via het CV met referenties.
  • Je moet in staat zijn de rol als financieel adviseur zelfstandig uit te kunnen voeren (dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken).
  • Wij vinden je aanwezigheid erg belangrijk en daarom verricht je je werkzaamheden (bijna) geheel op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.
  • De genoemde beschikbaarheid.

Wij vinden het belangrijk dat je past in het team. Dit toetsen we in een persoonlijk gesprek.
Deze inhuuropdracht verloopt via Flex West-Brabant. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De eisen

  1. Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting. Dit moet blijken uit het cv.
  2. Uw kandidaat heeft ruime ervaring binnen een gemeente op het gebied van financiële advisering (minimaal 3 jaar) en met het opstellen van een gemeentelijke begroting. Dit moet blijken uit het CV.

De wensen

  1. De kandidaat beschikt minimaal over drie referenties en deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  2. Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht
  3. Uw kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven.
  4. Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Hoe werkt het?

Aanvraag indienen

Dien je aanvraag in middels het onderstaande formulier.

Introductie

We introduceren je profiel bij de desbetreffende opdrachtgever.

Aan de slag

Na akkoord kun je per direct aan de slag met je nieuwe opdracht!

De opdracht sluit

June 19, 2025

Reageer minstens 1 dag voor de sluitingstijd van deze opdracht.

Opdracht delen via:

Direct reageren

Vul het onderstaande formulier in en we zullen binnen 24 uur contact met je opnemen.

Actuele CV (type: doc / docx / pdf)

Let op

Controleer of je voldoet aan alle gestelde vereisten in de opdracht.

Indien bepaalde eisen niet in je CV zijn terug te vinden, maar hier wél aan voldoet, pas dan je CV aan en upload de bijgewerkte versie.

Een volledig en goed afgestemd CV vergroot je kans aanzienlijk om geselecteerd te worden.

Hetzelfde geld voor de wensen: voldoe je eraan, maar zijn ze niet zichtbaar in je CV? Verwerk ze dan alsnog, zodat je meer kans maakt op de opdracht.

Scroll to Top